En cheese, ett diskrum och sopor.. och sist men inte minst.. MÄNGE!


1530 gick man på sitt kvällpass.. kom dit skrev medarbetar uppställningen.
För att veta vem man skulle jobba med kollade man i schemapärmen, när namnet MAGNUS FRIMAN kom upp
www.magnusfriman.blogg.se kom upp, då blev HELA diskrummet vått direkt.. INGEN ANING WHY!

Man visste aldrig hur kvällen skulle bli, man ville ju stänga så fort som möjligt, men ibland kom där in 157 norskar och kom dit vid 2145 en kvar innan stängning...
detta hände ju självklart när
JAG
IDA P
IDA B
ANDERS
&
MÄNGE jobbade!

Dvs HUR mycket sopor som helst...ORWAK min älskade, han fyllde oss alla på både det ena och andra sättet:)

Nu orkar jag inte skriva mer, m
men diskum å våta!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Aaha jag förstår det den är grymt snygg!! :)

2009-03-14 @ 12:11:20
URL: http://kajsafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0