Det är en bra anledning att fly landet!

Va FAN tar det åt svenskafolket?? är det NÅGON som har en BRA anledning eller ett sjukt bra svar så välkommna!..

Melodifestivalen är det som är höjpunkten på hela året, man sätter sig framför tvn med mamma och pappa med godis skål cola mjukis och är spänd inför kvällens tävling=)..

Då var det schalger tävling, CAROLA, KIKKI, BETTAN LOTTA, LASSE STEFANS å allt vad det innebär lillbabs, jill johnson, jan Johansen Lasse holm, christer björkman.. det var tider då man älskade att sätta sig denna lördagen och rösta fram den värdiga vinnaren!

Sen började man med dessa ONÖDIGA 4 lördagarna och andra chansen tjaffset, men det började man väl acceptera. men aldrig riktigt, INTE JAG för jag är en ÄKTA schalger älskare:)

Och även fast man bytt namn nu till:
MELODIFESTIVALEN får man ju ändå hålla sig inom samma genre, SCHALGER jag vet att namnet är olika men va fan. tänk på de gamla pop rock och opera är det något som uppskatts? NEEEJJ!
eller antagligen schlager och det är förskäckligt!
Även fast hon nu som vann året melodifestival är en fantastikst sångerska med en hur unik röst som helst, så tycker inte jag det platsar i melodifestivalen, men det kan va för jag gärna håller kvar vid det gamla!

Vill ändå gratta dig, och önskar dig självklart lycka till på alla sätt=)
men att se månd på scenen hade inte varit fel dock;)

Men nu blir det american pie med lite godis å skype med anna=)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0