Charader..


Mellan usa och Sverige är det många mil som ni alla vet, även fast jag vet någonstans i mitt hjärta att jag är saknad, så visste jag dock inte att folk skulle göra charader om mig:)
Blomman, Ida P och Ida B skickade ett sms och sa att IDA P "gjorde mig".
Något av det mest smickrande sms:et jag fått
TACK TACK TACK!!


Helgen har varit lyckad förutom att jag gått och blivit sjuk:/
inte lika upphetsande kanske!

Så imorgon ska man till sjukhuset, ändå ganska spännande. aldrig varit på ett amerikanskt sjukhus och nu var det dags ha!


Är det bra eller dåligt att ha så mycket kontakt me sina vänner hemma i sverige som jag har?
Jag saknar ju alla massvis hela tiden och tänker på er/dom jämt..
Men ibland är det kanske jobbigt att ha så mycket kontakt för då blir det så definitivt att man är ifrån dom?
samma sak gäller famljen...! well weel we will see!


Ligger i min säng med datorn i knäet och lyssnar på en massa gammal och mysig musik och till det så dricker jag pepsi max oxh äter lakrits det får man göra när man är sjuk och ovan på allt så läser jag en svaller tidning:)

Puss kram från pitt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Som jag sagt tidigare. HÄRLIG läsning.

Kram och puss mamma LOVE YOU!



PS: tror det är bra att ha kontakt med sitt "gamla" liv.

2009-03-02 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0