85 dollar...

 Kli i halsen, huvudvärk och en näsa som rinner hela tiden... det gjorde mig och alla andra sjuka i denna familjen!
Bestämde mig då för att ta saken i mina egna händer, och göra som dom på tv gör;) HA!
Men bokade tid hos Farbror doktor, kollade mig vikt mått blodtryck osv osv, det gick kanon bra!
Åkte och skulle hämta ut min medicin.. MEEEEN, då säger hon inne på pharmacyt att det skulle kosta 85 dollar, det är ju mest sinnessjukt!
Så efter mycket om och men och minst lika mycket klydd så lyckades jag få tag på min medicin men betalade betydligt mindre!

Nu ligger jag i min säng, kllar mean girls äter lite godis och tycker synd om mig själv...

Nu längtar jag sååå mycket till sommaren då jag kan bli brun, ut och springa och riktigt leva livet!
Inget speciellt bestämt i veckan, men det blir väl att hänga me min Linn!

Jag orkar inte skriva ett längre inlägg idag, för det har jag som sagt inte ork till!

Pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0