3 månader kvar...

Men är det lönt att jag skriver om st patrics day om jag inte ens skriver vad vi gjorde;)?

jag åkte hem till Linn, gick och handlade något grönt så det blev en hårskitsak som va grönglittrig och linn köpte ett par fyrklöversolglasögon:D

Vi stack till BUFFALO BLUES det var hockey och lagom bra stämning:).. hur mysig och lyckad kväll
men kan det bli något annat kan man fråga sig:P

idag bokade jag NEW YORK resan:d.. känns underbart... att få stå och krama om Maria igen, gud va jag kommer att GRÅTA men det kommer bli underbart!..

Om exakt tre månader kommer mamma pappa hit, ´jag längtar såå otroligt mycket tills att få krama om dom!
ska visa de allt jag kan haha!

Nu orkar jag inte skriva mer..!
puss å snusk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0