förlust men en ny kamera

5-0  DETORIT AGAINST PENGUINS
STANLEYCUP FINAL!
Det var en tung förlust för oss, men samtidigt var det en härlig vinst för med våra 8 svenska spelare så var man allt stolt!



Kvällen innehöll fest med grannarna, hur trevligt som helst vidare till WATERFRONT för att inhandla sig en ny kamera.. ÄNTLIGEN;)..
påväg till bilen så stöter jag på LISA OCH JENNIE sätter oss på en restaurang och tar lite att äta, kör hem för att de det 5 sista minutrarna i hockeyn, sen var det dags att snacka med MARIA!

och imorgon bitti blir det POOOLEN jag LÄNGTAR!

här är lite bilder från hur det ser ut i PITTSBURGH


SHADY SIDE!

WATERFRONT

PITTSBURGH

MELLON ARENA!
det är i denna folkmassa jag och LINN brukar härja omkring!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du, tänk när jag kommer till Pitten! oj, oj, oj....

2009-06-07 @ 05:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0