Sorry


ska jag börja skriva om något som alla vet?
att Mj är död? nää tror inte det eftersom HELA världen redan vet om det.
men måste säga förlåt för jag inte skrivt, tror att mina 5 unika läsare har saknat mina blogg inlägg hahaah!
men i vilket fall som helst så IGÅR kom MAMMA OCH PAPPA tillbaka till PITTSBURGH,
jag slutade jobba vid 6 och jag var ARG men det gick över så fort jag fick ensam tid me mamma och pappa!

TORSDAG:
* jobba ( poolen)
* mamma och pappa kom
* 1800: checkar in på hotellet
* duschar
* spelar kort och dricker rosevin
* middag på ett super fint italienskt ställe i shadyside och på walnut street
* hem spelar kort
* SOVA

Fredag
* 0800, vaknar och fruskot
*  10,00 buss EBA ner till DOWNTOWN
* mellon arena (hockey)
* PNC park (basveall)
* Heinz field (football)
* museeum
* lunch nere på market square
* Buss hem till hotellet

Nu sitter jag här och är svettig som tusan, det har runnit av mig mest för att det varit galet varmt och för vi gått så mycket, idag hittade jag super fina mysiga ställen som jag önskar jag kunde visat er, men som jag absolur ska visa dig MARIA!!

bilder får ni se en annan dag för jag glömde sladden hemma i huset!

Ha en fortsatt trevlig Fredag!

PUSS LOVE!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas jag räknas in i de 5 unika läsarna;) fan vad jag garvade, du är för fan bloggdrottningen no 1!!

Nästa vecka är jag hos dig, ville bara påminna dig om du nu glömt det;)

2009-06-27 @ 19:22:14
Postat av: Loppan

Mysigt med föräldrabesök! Hoppas ni har det toppen.. =) Jag har bokat biljetten till Pittan nu.. Kommer torsdagen 30 juli, typ runt 14.. Wohoo, snart ses vi!!! =P Kraam

2009-06-28 @ 21:28:51
URL: http://thislifeofmine.blogg.se/
Postat av: Paulina

Catten saknar uppdatering ju :) LOve

2009-07-01 @ 11:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0