SommarKatten...


Ska ni få ert ett räjt skratt så ska ni kolla in NILS BLOGG, den ökända blondinbellas kille.. HAHA alltså det var något av det roligaste jag sett på väldigt länge... han sitter och sjunger om sin katt sen avslutar han med att ta kattens tass som mic och sjunger: brutit sin tass" haha jag låg dubbelvikt av skratt..

Dagen har varit kanon, trött dock men när kl är tre ringer min värdmamma och säger:
gör er redo för att åka till POOLEN badcatja blev ju helt till sig så på med badkläderna packa väskorna så var CCJ redo att göra SANDCASTEL OSÄKERT.

Jag var först ner i poolen och det var vågpoolen där kastade jag mig fram tillbaka under över ner stå på händer osv osv haha jag hade roligt :)
Senare drog pojken upp mig i en waterslide, jag skrattade och skrek för riktigt riktigt roligt vart det...

Nu ska jag faktiskt sova, PUSS och kärlek!

3 days to go!



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0