No Diet Pepsi!!

Diet or no diet?? thats the question!



Min Älskade Linn sa till mig för ca en månad sen
- CATJA, TILLS DINA FÖRÄLDRAR KOMMER HIT FÅR DU INTE DRICKA NÅGON DIET produkt överhuvudtaget!

SLAG I MAGEN PÅ CATTEN!

jag missbrukaDE kanske 1-2 liter diet pepsi per DAG och detta tar min LINN i från mig, men jag kan ha tappat ngt kilo eller så...

Så idag när jag och Linn satt på coffee tree frågade hon mig hur det gick men jag har varit kanon duktig och verklige hållt det, men så tänkte jag nu ska JAG sätta ett förbud till Linn
hmm vad är hennes last... hon kollade och förstod mig GENAST vad jag tänkte på...hon blev så arg så hon började gråta.. men svaret är GLASS!

1 2 veckor får inte INTE äta glass ENDAST EN oreoshake från appelbeas och resten av tiden tills vi åker får hon INTE äta vrken GLASS ELLER OREO!
HÅRT MEN SANT!

Idag blev vi lite förföljda av en man JÄTTE läskigt:/

Men nu ligger jag i sängen och väntar in ett samtal från ANNA min anna :) vårt nattliga samtal.

FINAL IMORGON MELLAN PENGUINS OCH RED WINGS aaa jag kissar på mig av nervositet, Linn föräldrar kommer snart och mina anländer om EN VECKA!!

Puss och god natt

ska börja morgondagen men att ut och SPRINGA!

LOVE




Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Nämen, vad kul! :D

Vart jobbade du? :)

2009-06-12 @ 11:25:37
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0