Morgonen


Världens mest pirrande känsla i magen, om en vecka befinner sig min mamma och pappa i NEW YORK för att sedan dagen efter ta bilen och köra till PITTSBURGH!

Har tyvärr inte så mycket att skriva eftersom jag skrev precis innan jag gick och la mig, men morgonen so far went well.. och det känns bra!

Min värd mamma kom precis hem från sin resa, skönt att ha henne hemma igen, blir ju ändå som en familjemedlem..

Senare idag blir det KANSKE att städa mitt rum lite extra eftersom då jag får finbesök och ikväll blir det kanske kolla lite presenter till mamma och pappa.
Dels för att mamma fyller år om en vecka OCH det HAR varit morsdag PLUS det är farsdag nästa söndag!

Ha det fins sålänge!

PUSSKRAM






Bild 1:
GISS 20 ÅRSFRST

Bild 2 :
Förfest hos SARA

Blid 3:
50 dagars i gessie!

jag är så glad och lycklig för mitt liv vad jag verkligen upplevt:D!

Mamma Pappa och syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0