MÄSTARE * 2


2-1...Behöver jag säga mer:D JA MEN SJÄLVKLART MÅSTE JAG DET!!!
LETS GO PEEENNNNSSS

Har kanske lite smått valt att inte svära i min blogg men IDAG
VAA FAANN, FY FAAAN VA HÄRLIGT ATT FÅ HEM DEN VINSTEN.
Numera är PITTSBURGH PENGUINS STANLEYCUP mästare!!!


När kl var 20,00 USA pittbsurgh tid, 0200 ´SVENSKTID så började FINALEN, jag mötte upp Linn och hennes familj och värdfamilj på BUFFALO BLUES, en underbar bar!
Stämningen var verkligne på topp och även som förra matchen så var de sista 10 minutrarna de längsta i mitt liv men DETROIT spelade GRYMT bra, men penguins var vasset starkare!

Nu är jag hemma i huset och ska alldeles snart krypa ner i sängen för att få min dagliga skönhetssömn!

Ni andra få ha det så bra och JAG kommer somna med ett LEENDE på läpparna!

6 days to go...

LOVE

Pittsburgh har numera
SUPERBOWL VINST
STANLEYCUP






Jag har i mina tidigare inlägg "klagat" lite på allt och alla.
men jag har verkligen ändrat mig nu, för VARFÖR ska jag??

Jag har underbara vänner, underbar värdfamilj underbara barn jag tar hand om, och ALLT runt om kring
på 6 månader har jag både fått UPPLEVT SUPERBOWL OCH STANLEYCUP där i båda sporterna Phar PITTSBURGH vunnit.

Ni där hemma ta tag i ert liv och va inte rädda, det är bara en massa nya upplevelser HELA TIDEN!

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jag ska på sista utbildningen imorgon så om det är fint väder nästa vecka så börja jag nog då :) För ju finare väder det är desto mer får jag jobba för då kommer det mer folk dit :P

2009-06-13 @ 17:43:49
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man kan ha tagit tag i sitt liv även om man är hemma. Det finns många upplevelser i Sverige med!!!!

2009-06-13 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0