Kul utan sprit??



JA                                                                                       NEJ

Ja det är ju frågan, för nu de "stora" bloggerskorna osv osv säger ÅHH MAN KAN HA KUL UTAN SPRIT
fine det kan man, men om detär MIDSOMMAR sill potatis kötbullar ägg korv å allt annat man kan komma på, finns det då inget godare än att öppna en KALL CIDER??? neej:)
Skillnad att dricka med måtta och dricka sig STUPFULL
men jag röstar för en midsommar MED sprit;)

Men nu sitter jag ju på andra sidan jordklotet helt ensam i min säng, värdfamiljen är inte ens hemma och de firar ju för hundan inte midsommar men senare IDAG väntar jag FINBESÖK:D!!!

Förra midsommar spenderade jag på Mc donalds och Hos Maria,
en midsommar hos Maria är oslagbar sina vänner och en massa annat underbart folk!


Om det är någon från skerie som läser, ni minns väl midsommaren som firades i maglarp HAHA??

aja nu ska jag bädda rent!


GLAD MIDSOMMAR OCH HA KUUUULLLL MED ELLER UTAN SPRIT men va kloka:D



 Paulina, jag vet vi smygdricker och tror att vi e smidiga men i självkaverket ser vi varandra hela tiden HAHAH
Saknar dig Älskling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0