Inspiration...


Först en kommentar till "hemlig" person som kommenterat, om du kommenterar negativt vilket du sjävklart får lov att göra, men stå gärna på dig vem du är,... Det kan vara en nära vän till mig men också en okänd person.
Men men nog om det!


Var ifrån får jag all min inspiration om vad jag ska skriva, för överlag så ser ju faktiskt alla dagar likadan ut...
men jag har TVÅ stora intressen i mitt liv, förutom vänner familj osv osv... så är det
GYMNASTIK
MUSIK

Sitta i bilen och lyssna på musik både som man blir glad, ledsen och även som väcker minnen båda glada som sorgsna minnen, men det ger min inspiration..

Kom just hem från att ha shoppat lite presenter till mina föräldrar för deras ankomst;)
kommer själklart inte säga vad det är fråns de har kommit hit...
påvägen hem sätter jag på min låt
HEY THERE DELILAH!

Den låter ger mig så mycket
* Jag skulle lämna mcd
* Vänner
* familj
* trelleborg
* sverige


och även att jag verkligen lämnade DIIIG!
Ibland är dagarna som att bestiga mount everest.....

Ikväll blir en tjockiskväll, ensam hemma med chips godis och dricka... kan låta deprimerande men jag njuter..








Sverige, jag saknar er men jag kommer tillbaka...
och detta var ju som sagt en sak jag måste göra <3

USA!

Kommentarer
Postat av: Frida

jo jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte åker utomlands och jobbar så det kommer bli så, men när vet jag inte :) Tack för motiveringen :) kram

2009-06-14 @ 16:04:48
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/
Postat av: Palle Kuling

Stå på dig catten detta är vad du velat ju.. :) men snart ses vi

2009-06-14 @ 19:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0