Hur kan 10 minuter blir sååå långa


När det nu har spelats 6 matcher AV 7 så står det då 3-3 i matcher, DETROIT kunde ha avgjort idag men PITTSBURGH stod på sig och tog hem vinsten med 2-1!
Som min RUBRIK säger så var det mina längtsta 10 minutrar i hela mitt liv och även mest spännande!
MEN GRATTIS och på FREDAG så tar vi igen det och VINNER HELA STANLEYCUP!


I veckan annars händer det inte så mycket, men på FREDAG kommer LINNS föräldrar hit och det ska bli SÅÅÅÅÅ spännande, men EXTRA spännande blir det när MAMMA OCH PAPPA kommer hit om endast 9 dagar!
Känns overkligt!

har nu suttit och gråtit till TWILIGHT låtarna... sååå fina
jag tackar DIG BLOMMAN för låtarna <3


GOD NATT!

love!





DESSA MÄN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA tror du på det själv!?? Detroit vinner ju på Fredag!! Hallllå, va fan är Pitten lixom;)haha

2009-06-10 @ 15:48:36
Postat av: Maria

tror du på det själv??! haha, Detroit vinner ju på fredag, de ville bara vara artiga och låta Pitten vinna på himmaplan;)Watch out!!! haha

2009-06-10 @ 15:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0