en anka!


GRATTIS ÄLSKADE STINA
IDA IDA OCH SOFIE
skrev det i förra, men nu är det över... hoppas ni hade en oförglömligdag!

Kvällen spenderades med PATRIC nere i waterfront, kaffe och en massa skratt och snack så det var hur mysigt som helst!

Kom hem, och som vanligt är CATJA full av massa funderingar och en massa andra tankar!

VARFÖR FÖDS MAN när man ändå ska DÖ igen?
och VARFÖR lever man när man ändå är ledsen, orolig, kär, olycklig, sjuk!
om man bara hade kunnat göra så att livet blev en dans på rosor, och vem har bestämt allt med kändisskap?
hon är känd han är känd.. hade det inte varit LITE bättre om alla var lite kända.. nä såklart inte.
jag låter som världens tråkigaste person, men när man tänker på hur verkligen världen är, hur den HAR varit och hur det kanske KUNNAT ha blivit så blir det för många tankat!

men just i denna stund saknar jag NELLY, och då saknar jag allt vi gjorde när vi va mindre, ´dvs när vi inte hade några större problem, än oss själva:p
sprang hem till varandra VARJE dag, middagar, sovaöver, skola affär göra danser leka ute, städa lekstuga, ovännet bli vänner igen
fester, party. kalas ALLT
uscj NELLY va jag saknar dig.. vill krama om dig och få pussar på dina mjuka gosiga kinder.
När livet är hårt i USA är det din famn jag saknar att krama om!!

imorgon ska jag SOVA och förhoppningsvis åka till POOLEN!

love!

HEJDÅ!

13 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Nelly

Saknar dig men vi ses snart, eller hur? ;)

2009-06-06 @ 10:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0