dagen d... 2mrw!


Det var en gång  3 tyskar och 1 svensk...
jaa det var precis så min kväll såg ut!

Jag bestämde mig för att ut och gå, gick ner till REGENT SQUARE där hämtade Jenny upp mig, och i bilen hade hon Lisa och Julia... vi åkte vidare till SGH köpte glass och satt ute och snackade, väldigt trevligt..

Nu ska jag ska krypa ner till bädds för att få min dagliga skänhetssömn och ladda upp för helgen för imorgon är det DAGEN D!! aaa:D:D!!

Snackade med Jenny påvägen hem om HEMRESA för hon åker hem om 3 veckor, hur allt kändes osv osv
hon har en pojkvän i Tyskland, klart hon vill hem till honom men ändå sa hon... ett år här och jag vet inte om jag vill hem... samma sak säger Cristy, en månad innan hemresa var hon helt tokig men nu är hon mer nere för om 6 dagar lämnar hon USA... för att åka tillbaka och aldrig mer veta NÄR du faktiskt kommer komma tillbaka.

På bara mina 6,5 månad så känner jag att detta är mitt NYA HEM fast att familjen aldrig kommer bli som ens rikiga fammilj så är det ändå en familj som bryr sig om mig. skaffar vänner osv osv

aja hoppas ni förstår mina tankar, men med detta menar jag inget negativt utan det är såå otroligt UNDERBART!

Kärlek!

METTE JAG TÄNKER PÅ DIG!

Kommentarer
Postat av: susan

hejhej gillar din blogg :)

vad tycker du om min? ^^

2009-06-19 @ 10:59:24
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0