Brännboll?


AUPAIR MÖTE = BASEBALL
soligt varm och underbart Pittsburgh väder, så det var bara att traska sig ner till bussen för att sedan ta sig ner till DOWNTOWN för att där möta upp Lisa Julia Andie och Cristy... det var dags för au apir möte.

Idag spelade Pirates mot detroit haha vilket sammanträffande, och visst vann vi idag.. vi har verkligen turen på vår sida må jag säga!


När vi möter upp alla andra "festligt" au pairer så kom min Lcc ( hon som tar hand om alla au apirer osv osv)
tar hon fram en BLÅ TRÖJA
där det står på FRAM SIDAN:
Carring for kids, and sharing our hearts
och på baksidan
1-800-333-6056
Culturalcare.com

JAG DOG när Anne sa att vi skulle ha de på oss, men istället för att skämmas gjorde jag och Cristy REKLAM för det istället.

Sen helt random när vi gick på stan sa vi plötsligt till människor och visade upp tröjan:
IS THIS YOURS??
haha alltså folk skrattade åt oss men roligt hade vi:)

Innan matchen började, så började folket jubla så otroligt mkt och innan jag visste ordet av så stod HELA PENGUINS LAGET på gräset och tog emot publiketsjubel... och när min älskling kommer in blev det hysteriskt och visst fick jag en bild på honom!
FÖRSTÅR NI.. JAG HAR TRÄFFAT SIDNEY CROSBY OCH JAG ÄR TOTLALT IN LOVE!!!!


Nog om det efter matchen drog jag oich Cristy till SB tog en kaffe och lullade oss vidare till bussen
och nere i shady side sa vi hejdå...


Nu sitter jag här och ska snart sova!

PUSS och om 4 dagar snaert kommer MAMMA OCH PAPPA:D!!

 

 









"fortfarande kalgomål på att USA  är roligare äm sverige ;) "

ÅHH JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!


Kommentarer
Postat av: frida

var med och tävla i min blogg :) Lycka till

2009-06-15 @ 12:06:23
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/
Postat av: frida

Är du och jobbar i USA eller??:) fan var roligt det ser ut på bilderna, fusk :)

2009-06-15 @ 13:59:40
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/
Postat av: frida

Vad roligt det låter :)Sett att dom till och med söker hund aupair i USA, haha riktigt slött ;)

2009-06-15 @ 16:28:02
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/
Postat av: frida

nej helt serisöt, man fick typ 1000kr i veckan om man rasta deras hundar när dom var på semester och aktiviteter, fanns på ams hemsida hahaha :)

2009-06-15 @ 21:14:56
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0