Bästa Helgen!



Jag skrev lite om när mamma och pappa kom, men de känslor kan jag tyvärr inte få ner här:)

Men fredagen börjades med att åka iväg till GIANT EAGLE för att köpa lite snacks, vidare till D´s en restaurang för att köpa öl och boka bord. Hem spelade en massa kort drack öl och snackade och skrattade..
LYCKA!
Gick till sängs i lagom tid, mest för mamma och pappa hade lite jetlag!

LÖRDAG:'
Upp 7 haha, sen NÄR gick jag FRIVILLIGT upp på en lördag klockan 7 jo när mamma och pappa är här:D
Gjorde fruskost, kollade golf snackade duschade och stack till WATERFRONT, en massa shopping väska, kjolar, underkläder, kroppsprylar, skor fixade naglarna och åt en fantastiskt LUNCH på Bravo ett Italienskttsälle!
Tiilbaka till huset för att spela kort dricka vin och snacka sen göra oss klara för att gå ut och detta, denna kvällen blev det på ett Thaiställe, jätte mysigt, och det uppskattdes även av mamma och pappa!

SÖNDAGEN:
Frukost,
( VARJE morgon började med golf för pappa är besatt;) )
Åkte ner till South Side åt en cheesecake på cheesecakefactory gick runt och även där blev det lite shopping, på kvällen lagade mamma mat:D
GOASTE MATEN PÅ MIN 7 MÅNADER
FLÄSKFILE
KOKTPOTATIS
OCH SVAMPSÅS

Älskar mammas mat!

Sen idag körde mamma och Pappa till annapolis i Maryland, men they will be back at Thursday:D!

Nu ska jag kanske ta ngt att äta, lite från igår kanske;)?

Kommer bilder sen!

PUSS!!!










'

Kommentarer
Postat av: Paula

Åhh får en lyckokänsla i magen när jag läser om vad ni gör.. så glad för din skull catten..



Love

2009-06-23 @ 00:30:10
Postat av: Marialopoles

Så underbart! men va fan, det ser ut som du sitter topless brevid mig och är jättelycklig... men vem hade inte varit det om man suttit brevid mig;) haha

2009-06-23 @ 04:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0