BÄSTA DAGEN!


ÄNTLGIEN så anlände Mamma och Pappa, efter att ha smsat och pratat i telefon ett par gånger idag så skickar mamma ett SMS håll UTKIK och JAA där var dom i deras hyrda bil körde de upp på uppfarten mot mitt "nya" hem!

VILKEN LYCKA att bara först få se dom, sen att få KRAMA dom jag hyperventilerade och grät av lycka, ABSOLUT DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV!!!

När mamma och pappa precis anlänt kom familjen också sen hälsade snackade gav presenter osv, efter ca 1,5 timme åkte familjen till deras stugan i Hiden Valley. Vi åkte och handlade lite snacks dricka precis som vi brukar göra när vi är på semester :) UNDERBART

Hem för att duscha kläoss och sedan ut för att äta, blev på en mysig sportsbar med god mat!
Till huset för att spela kort och dricka öl FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR!!!

Nu väntar sängen och imorgon blir det NYA ÄVENTYR!

EN PERFEKT MIDSOMMAR!!


PUSSS








Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Det gick jättebra! :D

Jag har bara fått utbildning i kassan, för det är där jag ska vara :)

(Förlåt för sent svar)

2009-06-22 @ 11:54:19
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0