3 days to go...


God Morgon gottfolk!
730 ringer klockan, inte allt för trött. Kanske för jag gick till sängs i bra tid igår och att jag fick en helnattssömn:)
Igår kväll kom min värdpappa in i mitt rum..... haha nä men skämt å sido så kom han in och lämnade en fläkt till mig, TACK TACK verkligen räddade min natt!

När kl är 0840 så körde jag min flicka till hennes camp, och sen hem för att STÄDA på 5 minuter kändes det som jag hade sprungit i ett helt år för jävla va jag sprang upp och ner tvätt städa disk skit osv osv men nu sitter jag i ett rum som känns mycket fräschare och behagligt.
Innan mamma och pappa kommer ska jag göra:


* Städa toaletten
* Bädda rent sovrum *2
* Tvätta


Och även överraskningar till dom!

Nu lyssnar jag på musik och njuter va livet, ikväll blir det kanske att träffa LISA!

Jag är sååå tacksam för allt verkligen och mest tacksam är jag för att MARIA också är i USA samtidigt vi snackar med varandra varje dag, precis som vi gjorde när vi va hemma i SVERIGE, kvällarna spenderas framför MSN men en massa sktisnack.. det är GULDVÄRT!

PUSS!






Kommentarer
Postat av: frida

jag jobbar på ett företag som heter Kalix Tele24, vi är växel åt nästan 5000 företag ;P

2009-06-16 @ 18:16:22
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/
Postat av: frida

Jo det är ganska svårt ;) men vad ska man göra ;P

2009-06-17 @ 08:57:48
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0