2 år sen... Tänk va tiden går


Nu läser man, kollar hör om alla små köra 90:or som ska ta studenten..
och eftersom jag inte har haft min blogg när JAG tog studenten så tänkte jag skriva lite om min.. och lite annat!

Studenten var den dagen JAG hade sett framemot mest under min skoltid.. jag hade planerat i mitt huvud hur länge som helst... att börja på gymnasiet var en STOR början!

Minns när ES3 "då" ES2 satt i IT kaffeét och planerade om studenten, detta var då första terminen, så 1,5 år återstod men vi planerade flak, utklädnad och även vad vi skulle göra under studentveckan!

Tiden gick och plötsligt var det dags för BALEN, svaneholmsslott och min partner var ANTON <3!
Jag hade pojkvän men mitt hjärta sa ANTON sorry O men ja du förstod ändå=)... men eftersom det inte höll mellan mig och killen så är jag ändå glad nu och speciellt är jag glad över att jag gick med ANTON för han är ju faktiskt min BÄSTA vän!

STUDENTVECKAN:
UTKLÄDNAD: SMURFAR
AKTIVITETER:
DRICKA ÖL OCH VIN
TÄLTA
BRÄNNBOLL
FESTER
OCH ÄVEN SÅÅÅ MKT MER!

Dagen innan student dagen var det mys hemma hos CORRE
fixa flaket, skriva i studentboken...

7 JUNI:
upp ca 0800, duscha. fixa håret, sminka sig och till SIST
ta på min STUDENTMÖSSA.
Mamma kör mig till CAROLINE för att ha vår champagnefrukost...
chamagne, bullar fika sånger tal skrik och bara GLÄDJE..
runt 11 går vi mot skolan men innan dess träffas vi i parken för att möta upp alla andra så där var det ännu mer tjohej:):)
väl på skolan var det dags att äta lunch med alla lärare REKTORN höll tal sen var det mingel och den eldiga tiden var sp underbar, tog kort övade studentsången..

runt 1530 samlades vi inne på BRYGGAN där utsläppet skulle ske, så 1706 SPRINGER KLASS ES3 ut,
det var ingen vanlig student, det var en SHOW som vi stod för!
1: skrik skartt glädje
2: studentsången
3: nagliala:
4: put your hand up för ES 3 den sjuka klassen
5: raketen
efteråt sprang jag ner för att ta emot min familj, ALLA va där.. jag var nog världens lyckligaste!!!
sen upp på flaket och fira ÄNNU mer, och egentligen hade ju firandet bara börjat!

Efter flaket så stod min vackra RÖDA AUDI A4 cabbe som väntade på mig, in i bilen med CATJAS egenbrännda skiva och på väg på hemmet... innan dess sa jag hejdå till människor jag fortfarande inte har träffat.. 3 år sådär och nu inget alls...:/ det känns!

men HEMMA, jag satt uppe på bilen med högmusik och där står hela min släkt och vänner och pojkvän och tar emot mig,
sofia en kompis spelar studentsången så återigen får jag sjunga den och DET var en LYCKA!!!

sen var festen igår med tal sång presenter dricka och massa annat.. jag ville ju egentligen inte iväg;)
men när klockan slog 12 åker jag och oskar iväg för att lämna av mig nere på BADHYTTEN..
dans dans dans.. när kl var 5 kom oskar och hämtade upp mig... sen var det lite presentöppning..
och sen sängen!

JAG HADE VÄRLDENS BÄSTA STUDENT!

STINA min älskade hjärtevän tar studenten idag, och det gör ont att inte få fira den med henne...:/
men hoppas du får en oförglämlig dag

ÄVEN
IDA P
IDA B
SOFIE!
ha en underbar dag älsklingar!

lite student bilder här då!




Kommentarer
Postat av: Maria

Du är fan sjuk i lilltån!!!

Om du skriver detta megainlägg bara två år efter studenten undrar jag vad som väntar när det är 5 och 10 års jubileum!? haha.

2009-06-05 @ 20:52:06
Postat av: Bea

Hoppas att din helg är bra :D

2009-06-05 @ 23:55:54
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

så kul! :D

2009-06-06 @ 14:09:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0