VINNAREN!



Jag fick 3 unika KOMMENTARER men tyvärr kan ju bara EN bli en vinnare, och det är en VÄRDIG vinnare på alla sätt och vis!
Kvinnan/mannen har en HEMSK personlighet, andedräckt som inte är av denna värld och tånaglar som INTE är fixade hos Clemensson naglar och TÅ naglar ( http://www.ctnotnglar.se/)
Mannen har även svårt för att välja vilken kvinna han ska betäcka ( inte riktigt säker på min stavning)..

Det var svårt att välja en vinnare, det var en hmila blandning, en BONDE (söker fru), silikonbrutta (som söker större bröst)
och Mannen i Kartong.....

TRUMVIRLVEL!!!

vinnaren av ÅRETS muppigaste MAN ÄR INGEN MINDRE ÄN
JAN BANAN!

Här kommer alla deras inlägg:

PA:

Hej jag har en fetisch, jag tänder på traktorer... de är så stora och starka, bättre än män! Jag drömmer om dom varje dag. När jag sitter där och kör en stor traktor med vinden i håret känner jag mig som lyckligast. Min traktor är grön och det är min pojkvän kan man säga. Jag sover med honom och umgås hela tiden. Är det fler som känner som jag?

P.A

Postat av: Silikon är fint!


Hej jag heter Rosa och jag har planterat in silokon i brösten. Tycker det är jättefint. gick från en a kupa till en trippel ö. Nu är jag 190cm runt bysten och jag trivs med mitt överhäng. Vad tycker du det är fint? Din hemliga beundrade! mjaaaao



Postat av: Mannen i kartong

Hej jag heter Jan, du kan kalla mig banan:) Jag bor i en katrong på Gustav Adolfs Torg i Malmö, och trivs kanon. Jag har Greta som granne till höger, hon har nyss införskaffat en delux variant av den finaste pappen man kan få tag på i Mc Donalds container. Hon gillar jag mycket. Sen har jag Hulda till vänster som ligger på samma standard som jag. Hon gillar jag också. Hur ska jag kunna välja? Janne, din egna banan



GRATTIS GRATTIS!
Nu ska jag ha roligt!

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Tea

åh :) du verkar vara lika crazy som min syster :D. jag vill till pittsburgh så kan vi rocka på svenska! puss

2009-07-18 @ 00:16:07
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0