VIKT!



När inte övervikt i bagaget, det tar jag inte itu med förrens i november:D
MEN jag lovade mina 6 unika LÄSARE att inte skriva om kläder mat och annat tjaffs, men nu är JAG förbannad och det händer inte varje dag!

Men när en storbloggerska "mjau" är kanske ett lösenord på vem det är, skirver att BLONDINBELLA ser ut som en GRIS och är ÖVERVIKTIG! ÄR DU HELT JÄVLA DUM I HUVUDET ( fine du kanske lyckades nu med att göra mig upprörd, GRATLULERAR). Jag ska vara ärlig och säga att jag var emot henne från början men hon är fanemej en VETTIG brud men båda fötterna på jorden.
För alla andra jävla Bloggerskor är ju mest BLÅSTA!!!! Ni kanske spelar men det är inget kul spel!
Då är ju nästan svältasvin mer givande!

Jag har absolut INTE den "idealkroppen" som alla snackar om, men jag älskar mig själv ändå. Och behöver DEFINITIVT inte säga det till allt och alla heller:D!

aja nog om trams!

Min svacka har börjat gå uppför , kan man srkiva så:P?
Vilket fall som helst mår jag lite bättre.
Kvällen spenderades i SHENLEY PARK Och såg en bio, något av det mysigaste jag gjort här i Pittsburgh!

Nu väntar sängen och morgondagen består av JOBB!

Kärlek!

PUSS!

här avslutar jag med en vacker bild på mig haha:)

HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Loppan

Hoho!! Två veckor kvar.. Två veckor idag! 14 dagar, wohoo... =) Fullt ös medvetslös! Jag planerar redan vad jag ska shoppa, hahaaa... =D Längtar efter er! Krama kidsen.. Puss o kram

2009-07-16 @ 18:46:37
URL: http://thislifeofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0