inget vettigt


Varför så jävla negativ till allting??
Jag har inte gått upp i vikt
jag har inte fått skäll
jag har inte gjort något fel
jag gör allt och MYCKET mer..
jag har rest
jag ska få semester
Jag har haft mina föräldrar på besök
Jag har träffat vänner
Jag har fått pussat på amerikanare

men VARFÖR känns allting så jävla meningslöst med allt?
denna down period hade jag när jag gick i 1an på gymnasiet
kom igen.. jag är 21!
men det är kanske normalt? vem vet?

Snackade precis men UMEÅ och det kändes bra, satt och snackade lite om våra planer vad vi ska göra innan vi sticker hem till sverige.
Om jag säger såhär:
VI KALRADE DET, WE DID IT!
Det kan kallas för LYCKA!

Snällade Älskade vänner hemma i sverige
ni VET att ni är mitt liv och jag älskar er av hela mitt hjärta
men vad har jag att komma hem till förutom er?
TRELLEBORG vad har den staden att erbjuda?
INGET, inte nu eftersom jag levt i en storstad i snart 8 Månader
Malmö räknas inte... och jag är 21 och måste faktiskt snart på allvar ta tag i mitt liv...
eller måste jag det???

JAG VILL INTE HELLER SE DIG ATT GÅ RUNT MED EN BARNVAGN
var inte riktigt därför jag åkte iväg..
men dina ord ett par dagar innan kommer alltid att finnas med mig.

nää nu e jag arg så jag skriver inte mer

hejdå fuckers!

Kommentarer
Postat av: Maria

Arga Catja traktorerar o har sig!! Du, ta det lugnt, vi sitter i samma båt, förlåt, traktor. Livet kunde varit mycket sämre, eller hur. Bara tänk, att köra med en traktor i diket är ju mycket värre;) puss min traktor!

2009-07-11 @ 02:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0