fortsättning, mina 2 bästa veckor!



LÖRDAG:
Vaknade runt 8, 830 strg upp och åt frukost, vi hade bestämt sen innan att vi skulle köra till en OUTLET
som låg ca en timme ifrån, och det gjorde vi en kanon outlet fick även inhandlat endel självfallet:D
På kvällen blev det middag nere i shady side på en restaurang om heter WALNUT GRILL
kanon god mat.
Nere på gatan var det en festival och det var jätte trevligt:D
hem spela kort och sen sängen.

SÖNDAG:
Åkte till waterfront mamma skulle inhandla fler skor, SUPRISED;)
elle var det på söndagen hehe??
jaa middag sen hos famjiljen BBQ  super mysigt men det blev en tidig kväll för det var jobb dagen efter å sådär
hem spela kort sen SÄNGEN.

MÅNDAG:
Börja jobba som vanligt, flickan är på camp och pojken var hemma
så vi bestämde oss för att spela tennis och ha det mysigt
vid 1 hämtade vi upp flickan
hem sov sen kom mamma och pappa hit
på kvällen lagade vi mat hemma i vår lägenhet
spela kort och sen sängen :)

TISDAG:
Jobb igen., halv 2 kom mamma och pappa hit
sen körde dom igen
vid 5 kom de och de sa hejdå till familjen och barnen
hem för att mamma och pappa skulle få träffa LINN
sen laga mat duscha gråta kramas pussas äta spela kort skratta och sen sova

ONSDAG:
hejdå till mamma och pappa:/
det var jätte sorligt men samtidigt sa jag till dom, VI SES OM 5 MÅNADER:d och det var en härlig känsla!

Så jag har haft mina 2 bästa veckor här nu., TACK ÄLSKADE MAMMA OCH PAPPA!

Ikväll
DEJT MED LINN nere i south side och shopping

HELGEN
MARIA KOMMER OCH BESÖKER MIG!!!

PUSS KRAM

Kommentarer
Postat av: Nelly

Låter härligt. Du får lägga upp lite bilder och sen får vi prata på Skype så du kan berätta allt.

2009-07-01 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0