usch skrämmande!



Efter många regnskurar och svarta moln på himeln så blev det uppehåll
ÄTNLIGEN skrek jag typ och rusade ut genom dörren men sporttoppen och shortsen på, ut för en powerwalk!!!
Kommer hem då står det tacos färdiglagat till catten, uppskattades starkt.
Stor och matglad som man är så tog jag en portion nr 2, så säger flickan
AMEN CATJA, SKYNDA DIG jag vill ha min efterätt, men retsam som man är så
la jag besticken och sa: usch jag måste nog ta en paus sen va ju skämtandet igång i familjen och alla skrattade!


Efter middagen upp på rummet kolla bloggar face, och självklart var blomman inne!
Ni vet ju självklart "smilysarna" på MSN, med dom brukar jag och blomman göra berättelser av
typ tar en ledesen gubbe, då kan det exepmelvis se hur såhär:

:'( = catja när oskar dumpade henne
:@ = Blomman när catja berättar om sina problem!


Haha kanske inte ser så roligt ut men vi har otroligt roligt!

Och idag var där liksom en annan sorts arg gubbe så då skriver jag:
* Blomman när catja HAR vaknat
och samma sekund har blomman valt samma symbol och skrivit:
* Blomman när catja väcker henne!

Jag blev först rädd, men sen var det ju självklart:) <3

Nu blir det film och sen sängen!

godd night lovers!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0