Traktor Maria!



3 år på gymnasiet, och ingen vidare kontakt.. men efter gymnasiet blev vi bättre vänner och det är bäsa vänner, minst 5 samtal varje dag och ett antal MSN samtal blir det på en dag.
 MARIA "PA"!
Känn dig hedrad, att få ett namn i min blogg och även ett smeknamn det är mycket mer än vad andra lyckas med haha!

Nä men idag när jag körde från Linn så ringde jag Maria, då sa vi till varandra vilken tur det är att vi har varandra här.
som nu ikväll innan jag stack till Linn satt vi väl och snackade över en timme om allt o´ch ingenting.
det ännu mer sjuka är att samtals ämnena ALDRIG tar slut!
SJUKT men ack så tacksam jag är!
Du är en redig TRAKTOR!

Så här vill jag tilldela er kära läsare ett par bilder från min och maria vänskap so far:


 
Studentbalen i 3an!


Maria och Catja ( catja hade sin sk "fjortispose" haha)


Britta Nylander, vilken hjälte!


Vi åkte på världens bästa resa, börjades i Hököpinge
vidare till svågertorp sedan för att ta tåget till kastrup och på kastrup på flyget som tog oss till
THE BIG APPEL efter en veckas vistelse i new york åkte vi till flygplatsen
LA st monica och Hollywood!



Tack Pärlan!

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder:/
men god natt folket och jag är gladare nu!

saknar er hur mycket som helst där hemma, men lova att stötta mig tills det är dags att åka hem
för detta SKA SKA SKA jag ro i hamn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0