Låt nummer 7

... och 2 spelas om och om igen,

*Hey there delilah
*Tonight

Det är sorliga men ack så fina låtar, är jag deperimerad, ledsen eller bara allmänt mänslig att jag blir påverkad?
aa eller just NU är jag väl allt som man inte ska vara i guess?¨

deperimerad
ledsen
orolig
stressad
besviken
sårad
och världens hemlängtan
men vad längtar jag hem till EGENTLIGEN???!!
åhh jag blir TOKIG!
Men det spelar ingen roll för jag kommer hem om ENDAST 4,5 månad...:) visst låter det GALET?
Jag Älskar dig och jag säger inte emot,

Det har varit 2 terrible weeks... massa jobb, inte dirket någon respons
mamma och pappa åkte, Maria åkte Linn åker om 2 månader..
inte så mjycket att vara kvar här för.... jo barnen absolut,
Och när jag kommer hem till Sverige igen kommer det ändå bli en massa tjaffs om han hon dom deras bla bla bla
och då har jag det nog bättre här:)

Nu väntar sängen, jag är galet trött... ville bara kräka av mig lite!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Jossan

Klart du har nåt att vara kvar för! Jag kommer ju för tusan om tre veckor!!! Tre veckor? Fattar du? =P Försökte ringa dig igår, men då passade det inte att svara.. =) Jaja, om tre veckor blir det fullt ös iaf.. Den helgen ska vi ut! För då är ju Lara i Pgh också, wohoo... =)

2009-07-10 @ 09:34:14
URL: http://thislifeofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0