I cant waste my time..



129 dagar kvar, ingen tid ska gå till spillo, visst det tror man!
Innan jag åkte trodde jag att jag skulle vara upptagen morgon till kväll och bara göra massa saker. Som alla vet har jag ju faktiskt ett normalt liv här, precis som jag hade hemma, förutom att jag ska åka till MIAMI för 2400 kronor;)
Men jag jobbar har ett hem vänner osv osv, men samtidigt så är det lite mer speciellt här, kan inte riktigt förklara och sätta ord på allt dock.... men typ...
coffee tree starbucks och 61´c är öppet till midnatt och längre... det är ju faktiskt inga fik i trelleborg, en sån sak kommer man ju verkligen att sakna... dricka kaffe sent på kvällarna,
ta med en tidning en bok eller sin dator och bara mysa!
hmm näär för då stänger allt klockan 1800:/

Helgen blir lugn, fan va tråkig jag är men va ska jag göra åt saken;)
kanske MSN dejt med Maria alla dagar.. det lutar ju åt det. Linn är i North Carolina med hennes värdfamilj och jag är fast med pitten!

Mer uppdatering sen!


Alltså de få läsare jag har, så undrar jag ändå vem ni är... så hade varit roligt om ni ville berätta eller så är ni alla mina hemliga beundrare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0