Handlingsförlamade!



AMERIKANSKAMÄN ÄR HANDLINGSFÖRÄLAMADE eller är det vi svenskar som är alldeles för ÖDMJUKA?
Nja jag hade ju en annan åsikt innan att jag skulle va gift vid detta laget osv osv och att alla va trevliga och så...
men NU när inte ett dugg, eller jo dom är jätte trevliga, men männen är verkligen speciella här!

OK SORRY, jag ska inte klaga jämt!

Imorgon blir det nog poolen med LINN
lördag ska jag jobba
söndag blir det nog bara MYS!

Nu är det god natt!

KÄRLEK!!

saknar er vänner så otroligt mycket, nu gör det ont av saknaden!

MEN TACKA VET JAG PAMELA ANDERUP!






Nu fick ni njuta av lite bilder från i Vintras och när vi åkte skidor!

PUSS och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Traktorälskaren

tacka vet jag Pamela Anderup, en redig man...eller javisst, det var en kvinna visst;)

2009-07-17 @ 04:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0