FÖRLÅT!!



Vänner familj släkt och alla andra:
FÖRLÅT för jag har varit så fruktanstvärt NEGATIV och klagat på allt och alla,
men idag när jag såg denna videon så blev jag så JÄVLA STOLT!
lika stolt över som att jag är SVENSK och jag är GRYMT stolt över att vara svensk:)

Men denna videon vissar GO bitarna ur SUPER BOWL OCH STANLEYCUP finalen/finalerna
tårarna rann längs mina kinder och fick mig att inse så GRYMT mycket jag fått uppleva här.
TVÅ vinster det är helt OTROLIGT
ge ert liv 5 MINUTER Och dröm er bort,
för under dessa matcher var jag DÄR!!

(lägg märke till när CROSBY pussar stanleycup bucklan )

http://www.youtube.com/watch?v=VRG61OhMwqI&feature=player_embedded

FAN VAD JAG ÄR BRA OCH STOLT ÖVER ATT FÅ VARA HÄR!!



TFF?? HAHA sorry men det enda dom har som duger är min blivande man ;)

PUSS!




Kommentarer
Postat av: Tea

Jag är också bra och stolt över att vara här. Fan, jag åkte hit tre dagar efter studenten. Och det var på min studentdag som jag fick den här familjen. JÄVLIGT snabba ryck, men det var det bästa som kunde hända.



(Jag hade en annan familj först, och hann skaffa visum till dem, men så strulade det och så slungades jag tillbaka till matchningsprocessen...)

2009-07-19 @ 02:46:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0