En Uppdatering av helgen:

                                                                    STORSTADSBESÖK!

Maria är en vän, en äkta riktig vän...
3 år på gymnasiet men aldrig en riktigt konversation.
Men när det närmnade sig STUDENTVECKAN så var det något som hände... vi lättade på trycker om man säger så ;)
Och det var samma år som jag och familjen åkte till USA första gången, och Maria hade varit där innan
så jag tog chansen att fråga lite osv osv.. och DÄR blev vi vänner
sen efter mina 3 veckors långa USA resa 2007 så har jag och Maria varit oskiiljaktliga.

Efter vår USA resa 2008 bestämde vi oss för att ta saken i våra händer så vi flyttade hit
MARIA I NEW YORK
CATJA I PITTSBUURGH
Även fast vi bor längre ifrån varandra nu så ses vi nästan lika ofta.
på 4 månader har vi träffats 3 gånger!

LOVE IT!
Lite kortberättlelse om min och marias vänskap:)

Men nu var det iaf hennes tur att besöka PITTSBURGH:

TORSDAG:
( natt)
* hämtade upp Maria 0300)

FREDAG:
vaknar upp, trött som fan
familjen åker iväg
vi gör oss klara för att göra PITT,
ner till waterfrotn shoppar äter myser
KVÄLLEN avslutades med FILM OCH COLA!

LÖRDAG:
4th of JULY!
ner till sandcastle bada bada bada,
hem laga över goood mat:D
sen var det en massa snacka på terrassen och en massa mys
ner till DOWNTOWN för att se fyrverkerierna, satte oss på en gräsplätt och mös
till en pub för att ta en drink och sen åka hem igen!

SÖNDAG:
Sqh och shadyside stod på schemat idag,
blev shopping inne på vixtorias secret, SUPRISED? icke alls!
hälsa på linn äta glass på coldestone och sen hem duscha göra sig klar
BBQ med familjen, snack skratt och mys
sen ner till SQH igen för att äta efterätt på eat´n park sen hem till LINN för lite snack, och sen va det dags att lämna MARIA:(:(
ALLTID ALLTID lika hemskt att säga hejdp!


Minns ni första gången jag var hos maria? hur mycket skit vi hade för oss?
aa denna gången kan man inte ens jämföra, denna gången var snäppet sjukare haha GALET!

Bilder kommer sen!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0