En text om ingenting!


åhh näää SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP mig jag har bloggtorka!
kan NÅGON av mina 10 (läggmärke till att mina läsarantal har stigit) Unika läsare hjälpa mig med något jag kan skriva om????

MEN OFTA MIN RALPH LAUREN kofta att jag CATJA CATCHII OLSSON behöver hjälp?? PYYTTTSSANNN!

Gårdagen spenderade med Aneka, vi körde ner till Tommys Dinner i South Side tog en drika och bara satt och snackade, hur mysigt som helst verkligen!

Sen igår eftter barnens vila så hämtade vi W körde till poolen, och jag är ju så stolt öve mitt C som lärt sig simma! <3

Idag blev det endast jobb från 10-12, ska jobba på fredag nämnligen sådärför blev det ett litet kortare arbetspass idag!
I like it :)!

Så nu är det skype med maria, ska upp sen fixa min naglar, resa gaderoben och min byrå för att sedan ut på en power walk sen avslutas dagen med en lång dusch med skrubb, hårinpackning och nyrakadeben!
Låter ändå som ev väldigt härlig dag måste jag själv erkänna!

Imorgon är det dagen så JOSEFINA är back in town så då ska jag J&C hämta upp henne sen blir det väl mest bara mys och massa prat :)

på fredag och lördag är det
STATION SQUARE som gäller
barroom and ZEN står på schemat!

puss och kärlek!

vi ses om 124 dagar mina vänner!

saknar min familj enormt!









Nu har jag inte mer att skriva!

Kommentarer
Postat av: cajsa

men fin bild att ja blundar haha:D:D

2009-07-29 @ 20:19:42
Postat av: Anjeska

Jag heter Anjeska och jag jobbar som aupair i din källare. Jag läser din au-pair flitigt och tycker det är kul att följa din vardag en trappa upp.

Hoppas vi kan ses en dag, du är den bästa bloggaren!!

2009-07-29 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0