Efter 2,5 vecka.... så äntligen


ÄNTLIGEN så fick jag träffat LINN, det var underbart :)
vi bestämde oss för att åka ner till soth side men det blev ändrade planer linn kom ifrån lite senare på jobb, men det gjorde inte så mycket!
Så vi var nere i shady side, och där blev det THAIMAT, vi hade såååååå mycket att snacka om så att vi skrattade sp vi kiknade haha.


Tänk hur det kommer att kännas när jag träffar alla hemma i sverige igen:D? OVERKLIGtT!

Har inte så mycket mer att berätta dock;). men än att nu börjar jag jobba.. TRÖTT:/.. men det ska nog gå bra
lämna C på camp sen sticker jag och J och spelar TENNIS!

Ikväll kommer ju MARIALOPOLES!!!! yeeeaahhh:D


PUSS
HEJ


28 dagar till J kommer hit:D!
saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0