Dyrren!



Kan tänka sig att HAN skulle snacka seriöst snack och vara trevlig, inte det man förväntade sig efter ett cider hooked up på slagt haha!
Men så fel man kan ha, och här sitter jag och har en djup diskution med honom!
SE PÅ DEN som NY Maria Hade sagt!

Som ni alla vet så är jag en väldigt känslosam person, minnen bilder brev högtider osv osv brukar jag alltid tänka på,
och oftast så tänker jag på de stunderna som burit med sig något som man inte kan få tillbaka, inte tråkiga eller hemska stunder men de som verkligen berört en. Varför inte bara släppa taget och gå vidare!
SHOW MUST GO ON som Chrille hade sagt, ( där kom den oseriösa catja in i bilden)

Men här sitter jag med tända ljus dricker vatten och tuggar svenskttuggummi, fick då för mig att läsa lite brev från personen som betytt/betyder en massa och SJÄLVKLART kom årsboken fram mitt i allt detta!

tänkte skriva lite citat som folk i ES3 skrev till mig:

*
Tja Catja
Det första jag kommer att tänka på när jag tänker på dig är ett stor leende:)
Du är alltid glad och sprider alltid glädje runt dig! Och det är en förmåga man ska hålla hårt i!
Kram VG

*
Tja Cätji!
Pusterviken och Nangiala is the shit!
Ärlighet är en egenskap som många i klassen besitter, men ingen är så ärlig som sig själv som du!
Du är helt jävla underbar
SH!

*
Catja catja
Vart ska jag börja?
Finns så mycket jag vill skriva men det skulle nog aldrig få plats på denna sida. Det finns få personer som dig, så det måste jag hålla kvar vid. Hoppas nu bara att vi får en oförglömligdag imorgon!
Massa kramar och Pussar
Clemme!

*
Catch,
Du är nog den mest rara och söta tjejen i klassen... vill verkligen allas bösta.
Kärlek Bran

*
Hola Catja
Du har en härligt klingande skåns dialekt som kan få den mest sura människan att lysa upp.
Lycka till i livet och hoppas du får en trevlig student!
/ Ebb!

*
Catja!
Finns så mycket och säga efter så många år
insparker, julspelet, stockholm cam med Bobbe, strandmys, videokliniken oh mycket kli på ryggen.
Du har verkligen växt i mina ögon för varje dag och blivit en starktös.
Jag Kommer sakna att skratta med dig varje, det är underbart.
DU är underbar och kommer alltid betyda mycket för mig!!
lev livet och glöm mig aldrig, jsg kommer aldrig glömma dig!
DIN BOBBE!



Detta är bara ett få urdrag från boken men ACK så fint det var, blir lika rörd varje gång!

saknar er alla mina vänner på jobb från skolan och allmänt privat!

lite nostalgi bilder här:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0