du gamla du fria??


Jag har blivit så aktiv på min stora berömda och mest välbetaldablogg, HAHA jag har ju blivit så jävla ROLIG, eller kanske rent av jätte tråkig för jag sitter här hemma och dricker 6 kooppar kaffe. men samtidigt är det värt varenda en för om typ 4 timmar ska jag hämta maria då kommer hon med BUSSEN från NEW YORK! ojoj STORSTADS flicka kommer till PITTEN!!

Sorry för att inga fler bilder har kommit upp och jag förstår att ni saknar mig fejs men usch va hemskt jag är,
men iaf de kommer imorgon... eller till helgen... LOVAR att de kommer i veckan!

Nu är klockan 2100 i USA Pittsburgh och dvs 0300 hemma i sverige, så nu sitter jag och snackar med MÄNGE min fina fina älskade man:D... jaså han visste ni inte om;)? nä lite får man väl hålla hemligt... DISKRUM är en ledtråd!
men iaf, appropå inget så berättade jag för honom att när jag va liten och då föräldrarna egentligen skulle läsa för deras barn så föredrog jag SÅNG DÄRAV mitt enorma musikintresse,
MEN det var ju ingen vanlig gullig godnattvisa NÄ
då föredrog jag SVERIGES NATIONALSÅNG!!!

HAHA Mange brister ut i skratt och sa: men du är ju i USA
då sa jag till försvar:
JAA men ngn måste ju få tillbaka Bush som president!
Men riktigt så menade jag inte;)

Nu ska jag hämta mer KAFFE och kolla film
Djävulen bär Prada!




PUSS och jag längtar efter MARIA!



Kommentarer
Postat av: manliga mange

HAHahha, så jävla bra! hahaha. Alla barnen lyssnade på barnvisor förutom catja, hon var rassist:)

2009-07-03 @ 03:10:48
Postat av: Bea

Hoppas att din helg är bra :)

2009-07-05 @ 00:09:20
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0