beroende!



Av Min familj
Mina Vänner
Tuggummi
Coffee Tree

och SHOPPING
precis som alla andra ungdomar.
men jag förstår det inte, jag har shoppat så gräsligt mycket att jag har mardrömmar om nätterna hur jag ska lyckas få med mig allt hem:O
men ÄNDÅ sitter jag här och LÄNGTAR tills jag får handla någon söt klänning tunika kjol linne smink VAD SOM HELST!!!
haha alltså det är hemskt, men nu prioriterar jag ju MIAMI istället för Shopping och det är ju ganska bra!


Men nu ska jag vila!
Brukar ni skriva ngt och tänka annat, när jag skulle skriva vila så skrev jag sova, läskigt!

LOVE!

Kommentarer
Postat av: Mum

heja heja lilla du. Du fixar detta. Beroende är till för att övervinnas. Det är tufft men det går. Kram och kärlek

2009-07-27 @ 23:50:31
Postat av: mum

Heja heja. Beroende är till för att övervinnas. Det är tufft, men med lite vilja så går det.

Kram och kärlek

2009-07-27 @ 23:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0