Ärlighet varar längst!



Nu har jag öppnat mitt hjärta, och allt känns så mycket lättare, och ett tips till alla som kanske behöver ventilera GÖR det och var ärlig:)
TACK!

Här kommer lite bilder från min och Marias helg:
SORRY för att det blev en enorm försening!

Hade inget direkt vettigt att skriva men njut av mina bilder ;)


Något fel måste det vara på mig!


ÖL ÖL ÖL!


Natten då jag hämtade upp Maria från bussen klockan är 4 och vi är nyktra men skrattar ihjäl oss!


Love u!


Maria ÄLSKAR att streatcha det har hon fått efter Christle ( vår4 danslärare, så om ni inte visste det så är jag och maria professionella dansare)

4th of July!


jag i BUSKEN!

Nog med bilder för idag, men mer återkommer kanske imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Traktorälskaren

Det är du i min buske!!

2009-07-13 @ 04:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0