2,5 månad kvar / Mindre än 5 månader kvar..


Det klingar så fint när man hör det, visst?
men att LINN lämnar PITTSBURGH USA om 80 dagar är ofattbart, då i 10 månader har vi umgåts nästan VARJE VARJE VARJE DAG... smsat ringt surat skällt slrattat gråtit varit fulla tetas ALLT har vi verkligen lyckats göra på dessa 10 månader...
När man bestämde sig för att åka som au pair, förstod man då att man skulle träffa en vän för livet?
samma sak är ju med ANNA

ANNA OCH LINN är ju verkligen vänner för livet!
och insåg man det, eller hade man enbart i sina tankar att man skulle träffa sin DRÖMKILLE I USA och ge en "levde lyckliga i alla sina dagar"?? NJA det låter ju inte som en oresonabel tanke? jag är nog den tjejen somt rodde jag skulle va gift och ha barn i detta läget?
eller nä, det finns ju andra som står för det;)

Men tillbaka till att LINN åker,
så idag spenderades kvällen hemma hos henne, först när jag kom dit satt linn och hennes värdmamma och kollar på au pair sidan för att familjen ska ha en ny au pair... från sverige:S:S... men kommer jag ens kunna umgås med henne?
åka hem till henne?
sova där?
äta?
kissa?
bajsa`?
nää för det är det jag gjort med LINN, nobody else!

Satt i hennes soffa snackade kramades och bara hade det allmänt msigt, det var verkligen en perfekt kväll!

Här kommer gobitar från mamma och pappa, samt min och marias GALNA HELG:D!

LOVE AND PA!






   




Jag bestämde mig just för att göra ett inlägg men endast bilder på mig och maria imorgon!

och min rubrik?
om 2,5 månad åker LINN och JAG om 5
men när LINN ahr åkt hem har jag lika lång tid som linn har nu!

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser att du börjat svänga med fina ord i bloggen...oresonabel;)Ja, det är ju tur att andra står för det! som jag garvade. Pamela Aderup hälsar

2009-07-07 @ 05:40:31
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jo, jag vet att man kan ha utbildning i båda men måste ju lära mig en sak innan jag kan lära mig den andra :P

Ja, det går jättebra =)

2009-07-08 @ 16:56:41
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0