23 KG * 2.... PANIK STAVAS DET!



Jag behöver hjälp!!!!
Jag får gratis boende gratis mat = INGA AVGIFTER!
(jo bensinen men den är så billig här så det märks nästan inte)
Men med 1500 kronor VARJE fredag så känner jag ett BEHOV, ett behov av att få shoppa!
Jag vet inte hur många gånger jag säger till mig själv att :
Handla inte för du behöver inte mer!

Men med REA på Victorias secret rea på forever 21 och en massa billiga märkes kläder. vem säger nej?
När mamma och pappa var här så handlade jag tex
* Calvin Claine tröja för 25 dollar = ca 200 svenska krono
* Tommy hillfiger tröja för 17 dollar
Tommy hillfiger Linne för 17 dollar
Ska man VERKLIGEN säga nej till det?
Precis tänkte väl det!

Men nu det jag rabblade upp var ju bara en lite pissmängd av det jag verkligen HAR handalt.
När jag kom hit så fick jag plats med alla mina kläder i en söt lite byrå ( dock hade jag inte med mig några sommar kl'der)
men NU!
Nu har jag 2 fulla gaderober PLUS min byår
och HUR FAN SKA JAG FÅ HEM ALLT DETTA???????
och jag får ENDAST ha 23 kilo gånger 2! PANIK!

Hittills har jag shoppat:
ca 15 par skor
20 tjocktröjor/koftor
20 linnen
5 sports kläder
säker 20 par trosor
en massa kroppssaker
kjolr
short
byxor!


Jaaa ni förstår, kanske jag får börja ha loppis;)

KVÄLLEN:
Mat hos Linn
ner till south side... ( lite shopping)
Bio : I love you beth Cooper!

nu väntar sängen!

LOVE U!

Kommentarer
Postat av: Nelly

När vi träffas kan vi shoppa lite :)

dvs när du kommer till Minneapolis haha.

2009-07-12 @ 10:58:18
Postat av: Scroll

Hej världens goaste Cat!

Jag saknar dig massor!

Ring ring ring!

Jag är ju hemma!

Vill höra din röst! Vill höra att du har det bra



Snabba dig hem!



Jag vill spela in en ny musikvideo!

För vågar du, så vågar jag!

I love you

2009-07-12 @ 12:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0