130 dagar..



Låter det mycket eller låter det lite?
LITE I GUESS!
men om 130 dagar så lämnar jag Familjen för att ge mig ut och göra andra delar av USA orsäket med min Mellansniffe och kanske följer gammelsniffe också med!


Hahah så kom den känsliga cattafan in i bilden igen, jaha då var det dags att ta upp minnen
men FY fan va IM YOURS är en låt som har en viss påverkna.
Satt på efterfesten hemma hos sara ( efter min älskade saras 20 års fest) hennes bror spelade gitarr och alla sjöng med och bredvid satt du, det var en känsla!!

Ikväll ska jag förmodligen hem till min Vän Linn, vet inte om ni har hörtstalts om henne innan?
,men det är en annan svensk som också är beroende av pitten! :)
men hon åker om 60 dagar...:(:( PANIK!

Aaa nu ska jag sitta och kolla facebook, kolla alla miljontalsbloggar som man följer, pinsamt jag vet;)

PUSS!

lät jag inte ovanligt positvit i mitt inlägg;)?
__________________________________________________________________
En sara och En Catja nere i Höllviken när lite olika bandspelade!



En kväll som kommer minnas som en oslagbar kväll!
Paulina och Jag!



Min tysk och jag inna barroom!





Min Älskade Linn och Catja nere i station square på barroom


Catja är på julfest och trycker in 12 pepparkakor i munnen!



Josefina ( kommer på torsdag!!!!!! :):) ) catja och Lara:D

puss sålänmge!

Kommentarer
Postat av: Tea

älskar pepparkaksbilden! :D

2009-07-25 @ 01:26:39
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0