1 år sen och sms från 2007



Är man bara en allmänt konstig person om man sparar sms som är ÖVER 2 år gamla?
Det är ju Horseshown nu denna vecka, och det är 1 år sen och 2 dagar sen vi träffades första gången... efter vi gjorde slut...
Länge sedan jag skrev om dig men idag blev det så... och jag saknar dig och läste våra sms vi skickade,
vi hade fan en sjuk humor vi hade ett sjukt förhållande dock på ett bra sätt me tydligen på ett dåligt sätt också...
men jag saknar och tänker på dig.... men jag hoppas du är lycklig nu!

SAKNAR MARIA!

och  girls and boy, jag saknar ihjäl mig efter er!!!


Liten bild på mig och MR O!



Ingen dirket anledning varför jag skriver om detta idag, antar att många undrar VARFÖR men det finns också MÅNGA som förstår!

Snart kommer PAULINA OCH LINA kommer bli overkligt men såå underbart
LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0