pittsburgh´s going to the super bowl!


För det första., jag är ingen stor bloggare och kommer förmodligen aldrig bli heller.. ni som vill följa mitt liv i pittsburgh lite mer kan ju besöka min sida catchii.bilddagboken.se
kanske lite pasé men sån är jag:)..

Football är en stor och massiv sport i detta stora massiva land... och pittsburgh är bla känns för sitt footballtema STEELERS.. allas gudar :) både på pland och utanför;)..

förr förra helgen spelade avgörande matchen mot baltimore och philly spelade mot arizona..

så söndagen den 1 februari spelar PITTSBURGH MOT ARIZONA nere i florida:D
så det är galet spännande att få tillbringa denna period här är gudomligt.. på ställen spelas PITTSBURGH´S GOING TO SUPER BOWL:D jävla go stämmning!..

Jag hänger massvis med Linn, en fantastisk tjej:)..mycket skratt och många tramsiga stunder...
att man kan hitta en vän som dig här är väldigt otippat... DU ÄR GUDOMLIG!!
" jag saknar den morotskakan så jag gråter" fan va gooo du är!!

Det blev en utgång at barroom i fredags.. vi satsar på äldrde nu och lite desperata:D näe nu lät det väldigt väldigt fel men lite internt:)

Dagen började med Linn och lite omelett:D.. sen jobbade.. och sen träffade linn och den svenska nya killen:D
en lyckad kväll

PUSS GOD NATT!
eran catja!

Kommentarer
Postat av: Linn

du är gudmolig catten! bäst! :) <3

2009-02-19 @ 06:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0