This years love...

 spelas på en lagom ljudnivå när detta inlägg skrivs, och denna låten får mig på en bra glatt och mysigt men också lite tårögt humör:)
en toppen dag som innehöll det mesta och som även gjort mig väldigt glad idag..

Kan bero på mitt samtal med mamma pappa maria och elna:)
Visst är det underligt, jag sitter i usa i pittsburgh och pratar med mina vänner hemma i sverige, känns ibland som om att man inte är ifrån varandra...
Jag lät som min mormor när hon fanns i liv så kunde hon mycket möjligt lägga av sig en liknande kommentar:)

Började vanlig tid med att gå upp vid 645 ner och åt frukost körde flickan till skolan,
handlade ( lagade tacos idag), hem till linn kollade lite tv och bara tog det lugnt
Hämtade mitt knyte lekte pojken kom hem lekte lite till
UNO spelas för fulla muggar i detta hemmet sen slutade kvällen hemma hos paul och kollade film: JALLA JALLA
hem och nu sitter jag här:)

nu är det god natt
PUSS och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0