Pepsi max och...

Jag rusade mest in i att skriva om litt liv i usa,
hann ju aldrig riktigt berätta om de sista dagarna som jag spenderade i Sverige
Och varför skriver jag egentligen de "sista dagarna"..
jag har egentligen bara lämnat tråkgiga trygga trelleborg för USA Pittsburgh för ett år:)

Jag minns att dagarna var intensiva, skulle hinna med att träffa allt och alla och hinna göra allt för en såkallad "sista" gång...
Jag for på min cykel fram och tillbaka
tårarna forsade svetten rann och man skulle ha humöret på topp,
kanske inte den lättaste utmaningen att få i sitt liv
PLUS jag skulle hinna vara med min familj!

Men nu hade jag ju dock inte tänkt skriva om allt jag gjorde sista veckan, för då hade jag ju kanske kunnat sitta här tills imorgon förmiddag. men det har jag inte tid med för imorgon blir det frukost med Linn och hennes svenska kompis Anto på pamelas:)

Jag minns när jag stor och jobbade på Mc donalds, så pratade jag med Emelie W om hur det kändes att säga hejdå på Kastrup innan man skulle ge sig iväg.
Hon sa: det var det mest hemska tillfället i hela mitt liv,
När hon säger det så högg det verkligen till i min mage:/

1 December, den stora dagen var här...
En kompis hade sagt att mina föräldrar fick följa med genom säkerhets kontrollen, så länge de hade sitt pass med sig..
men ack så fel (jag var ganska lugn eftersom d efick följa med ) men de lugen försvan ganska fort när vi kom dit!!

Började på starbucks men var inte alls sugen på något som kallade dryck eller mat..
Tiden var inne att gå till säkerhets kontrollen..
tårarna forsade ner och de slutade aldrig
stå och krama sina för'ldrar hejdå och inte få se de på ett år..
det finns fan ingen annan sak som sårat mig så..:/:/
MEN nu kommer de den 20 Juni så det är underbart:D

SAKER SOM GJORDES SISTA TIDEN I SVERIGE:
AVSKEDSFEST
Pepparkakshus med Blomman
Tjeckiskfilm med Elna
Fest
Personalfest
Uppesittar natt med Blomman
Massamassa chailatte
Köra bil på sena nätter och lyssna på musik
en riktigt myskväll med film och godis
I vilket fall som helst så minns jag dagrna med ett stort leende på läpparna:)


Men kanske lite mer om usa nu:)
Går dagen var det final för linns hockey team:)
de vann självfallet, catten var och hejdae på så hade man inte kunnat förvänta sig något annat:)
Efteråt var det middag me lite hocketjejer tränare osv, en mycket trevlig middag..
hem till linn, lekte med hennes barn och sen stack vi och shoppade

2 raplh lauren tröjor
eckö mjukis byxor
kofta
shorts
oscar de la rente solglasögon:)


Sen var det snö SNÖ + BIL = ÖVERBALLLLL:D ha!
(förlåt mamma)

Sen idag jobb och nu sitter jag här
med pepsi max ny duschad och mjukis:)
tack och hej!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0