Pass kanske?


Biljard nachos och nästan en öl stod på shcemat igår, Patric fyllde år igår så det skulle självklart firas.
patric anlände till linn och vi var på väg till waterfront
men innan dess var det svenska köttbullar potatis gräddsås och lingonsylt som skulle tryckas iförst, sedan blev det gifflar till efterätt!

Waterfront var stället där vi kom till och in på D&B!
Tanken var att vi skulle spela men vi tvekade fram och tillbaka så reslutatet blev biljard,
det var trevlig med mycket skratt och en gratulationssång åt Patric!

Det sjukaste hände, jag beställde in en öl.. hon skulle kolla mitt leg inga problem med ålder MEN
jag va tvungen att ha ett amerikansk ID för att få köpa ÖLLLL

CCEEEPPPPEE!!!

Helgen är planerad:
Fredag utgång med Linn
Lördag: au pair möte och myskväll hos Linn
Söndag: vildag med Linn:)


MIn dag började med att vakna äta frukost bada lilltjejen, köra henne till skolan
för att sedan köra hem till Linn och gå ut på en låånnng promenad som var hur skön som helst.
Gick och gick och gick och njöt i fulldrag:)

Väl hemma så börjades det med att göra Lunch
smoothie och gröt och en film
kl blev 1245 och jag körde och hämtade min flicka,!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nelly

kul att du bloggar lite oftare :)

2009-02-26 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0