en saligblandning...

Vibrationen kändes i hela sängen, då var det min mobil som ringde,
trodde det var min värd mamma eller värd pappa som ringde,
MEN det var min mamma:D.. det var nog det bästa sättet att vakna upp på:)

Och nu angående min mamma.
satt precis och åt en lien lätt lunch, satte på tv:n och slö kollade.
Utan någonförvarning ( varför jag ens skulle få en) så kommer min mammas läkemedel upp på amerikansk tv, dvs det läkemedlet hon jobbar med ändå väldigt häftigt att se det.
då blev jag stolt över min mamma och allt det hon gör både för sitt jobb och framförallt för hennes familj:)

jagf dömmer inte ut någons föräldrar överhuvudtaget, men min mamma är världens bästa och det är min pappa och verkligen min syster också:)

Den 20 juni kommer mina för'ödrar att anlända till usa, efter en flygtur från danmark köpenhamn vidare till new york, övernatta på newark kan ju visserligen vara en spännande upplevelse:D och sedan ta bilen från new york och köra till MIG I PITTSBURGH:D!
Är så excited to see them in june:D.. cause i miss them so much every day!



Att vara borta såhär är ju en otrolig prestige av de som gör en sån här sak, för jag är faktiskt stolt över mig själv att jag lämnade allt där hemma som betydde allt för mig och åker någon annanstans där jag inte vet något alls om någon annan!

Men, det tog inte många dagar fråns man hade vänner, en vecka innan första festen 2 månader till första resan
och bara lever livet:)

jag vill ändå än en gång påpeka till er alla där hemma att jag saknar er enormt mycket, men vi ses om 9 månader!
vad är nio månader av den tiden vi känt varandra??
INGENTING!
Om vi lärt känna varandra i äldre dar, vi klarade ju oss innan:) knappt haha:D

Jag nämner inga namn eller så kan alltid läsas fel eller så:)
men tro mig ni är saknade!!!!

Nu ska jag ta på mig mjukis, mysa ner mig under mitt täcke och kolla lite film innan jag ska börja jobba:D!!

Trevlig helg:)
Pusskram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0