En kanin tittade ut från bilfönstret...

Var får jag allt ifrån??
Jag har faktiskt inget bra svar på det alls:), men sen känner jag så länge jag har roligt är väl det som är det viktigaste!


Mitt liv i usa handlar då mycket om mina kära vän linn och våra händelser, kanske kommer bli uttjatat med alla historier om vad vi har gjort, men det är ju inte tråkiga historier även fast ni kanske inte förstår det hela och kanske det roliga i det.
Men någonstans borde ni vara tacksama för att jag inte enbart skriver om shopping mat och träning som alla andra bloggare gör för att tro att de ska slå igenom som en kändis bloggare:)
fan va djupt det blev eller framför allt seriöst:)

Men min poäng i detta var ju att berätta om min fredag,
930: jobb
1330: slutade jobba
( pojken var sjuk så va tvungen att ta hand om honom men vi kollade 2 kära filmer så tiden gick ganska fort)
1400: Linn hämtar upp mig, kör och handlar på giant eagle, ganska trevlig affär:)
hem till linn hämtade upp hennes pojke vidare till tvillingarnas skola och hämtade upp dom:)


Vi bestämde oss för att bara gå till parken som låg över gatan spelade basket och hade allmänt trevligt,
efter en timme ute i den sjuka kylan så begav vi oss till coffeé tree som ligger i squrril hill där det dracks varm choklad i mängder!

Efter att blivit varma i kläderna igen slängde vi oss i bilen för att åka hem till linn i shady side, i bilen var det musik på högsta nivå och en bil som körde som i "våra bästa år"..

.... MEN då hände det som var det roligaste på absolut hela dagen som följt med oss fram tills nu:
en av tvillingflickorna öppnar taklukan och stoppar ut ett hästhuvud
( ni vet en häst som bara har ett huvud och en pinne)
Ut genom taklukan och högmusik och 5 personer som skrålar till
IM WALKING ON SUNSHINE:D
fan va roligt det var!

hem dans på 3 våningen, tacos lagades till mer dans..
sen åkte jag och lnn på bio:D!!

Det var en otroligt händeserik och hur galen och roligkväll som helst:)
Imorgon väntar jobb, men väldigt mysigt dock:)

Dagens låt: im walking on sunshine!

Pittsburgh hälsar och jag säger god natt:)

PUSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0