en helg där allt hände;)


Fredagen den 6 februari var en dag jag och Anna hade längtat till i över en månad, vi var spända förväntansfulla och lite smått nervösa.. mest för ingen av oss hade varit i chicago innan, var hotellet bra ( eftersom jag har erfarenhet av carter hotell i new york med maria haha).. osv osv:)

men framförallt var jag så glad över att få se henne igen:)

Bagage claim nr 5 united.. visst där satt min vän anna!

The blue line tog oss til michigan ave och där efter så gick vi för att leka upp ohio street.
162 var nummret på hotellet..

kl 2000 anlände vi på hotellet
tog en snabb dusch korkade upp första flaska vin, sminkade oss gjorde oss mer iordning
andra flaska vin korkades upp mer smink mer parfym och mer av allt:)

när klockan slog elva tog vi oss i kragen för att ge oss ut och göra chicago osäkert med två svenska tjejer:)
taxi till lincon park gick till en klubb..:)

inne på klubben köpte vi vår första öl, sen började vi dansa.. 2 min kom där 2 killar köpte öl snackade me oss
bamsing ett och bamsing 2;)
de sa till oss: kom med oss vi visar ett annat ställe
inga problem hoppade in i taxin och mot klubb nr 2:)
in dirket bamsing 2 köpte ök till mig så det stod härligan till:)

nu kommer jag kanske till det roligaste men det som kan uppfattas som att jag skryter MEN
när jag och anna vandrar in på de olika klubbarna så går allas killar ögon åt vårt håll
tjejer blir sura på oss för deras killar kommer till oss,
andra killar blir sura på deras kompisar för kompisen fick snacka med oss!

och de två första killarna som vi hände med de sa:
men shit ni får ju alla ragg ni e ju som magneter:)
och det sjuka är att det är sant:) helt galet

men efter klubb 2 som faktiskt stängde 2 så drog vi vidare till ett annat ställe
mer öl med shots:)
träffade 2 andra killar som mest va skit störda haha:D men roligt hade vi:)

dag nummer 2 då på lördagen, man vaknade inte upp med bästa humöret!
jag hade sagt till min älskade linn:
vi ska upp typ 7 8 köpa kaffe och bara gå runt!
linn ringer halv 11: HALLÅ E DU UPPE ELLER??
jag svarade: hallå med en whiskeyröst som aldrig förr haha:D


men vi gick ut försökte göra chicago så gott vi kunde:)
när kl närmade sig kväll tog vi en dusch klädde oss sminkade oss och började dricka vin:)
och de två svenska tjejerna var på gång igen:)

en perfekt helg på alla sätt och vis:)

nästa tripp bör av till new york för att hälsa på min älskade maria som anländer idag:)

PUSSPUSS


( jag lurade 6 vakter på 2 dagar att jag va 21, HAHA) så jävla stolt e jag faktiskt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0