È vi ovänner nu eller??


Pittsburgh livet kretsar kring LINN, linn och LINN.. tror bestämt inte det va något mer.. eller oj JO!
MAT sen var vi nog färdiga:)!


Livet rullar på fint, mer eller mindre motgångar med de botar man med en dos av linn:)

Just denna dagen då jag tog mig i kragen att spendera ett par minuter på att skriva blogg
så har jag framför allt jobbat:..

bestämde mig för att ta bilen och köra till LINN:).. ( väldigt ovanligt)..
hämtade upp henne körde vidare till eat´n park.. världens bästa ställe oreos kaka och glass..

En dag med linn är inte vanlig dag men det är ju samtdigt inte heller hennes födelsedag,
mycket skratt och många situationer då vi tar illa vid sig, men problemen löser vi ganska snabbt genom att hoppa i linns säng, kittla varandra, skratta åt andra göra saker som ingen annan gör:)


Och ang att man är borta från sverige, visst man är ifrån sin familj sina vänner..
men att vara i USA pittsburgh, ni som känner mig älskar usa överallt annat:)
tanken på att åka hem får mig att få ont i magen för jag hade saknat pittsburgh lika mkt, och jag hade ju saknat ihjäl mig efter linn!!

dagen kommentar:
Catja: linn när får jag träffa dina hockeykompisar
Linn: ehh aldrig..
catja: nähä e vi ovänner nu eller varför då?
Linn: jag vill inte visa att jag umgås med tjocka människor
catja: Nu tog jag illa vid mig
Catja och Linn: HAHAHHAAH!!

Men skämt och sido livet är kanon bra på många sätt, jag saknar er där hemma men jag kommer snart hem

Ha det super fint:)

PUSS puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0